...Kategori-Kategori Pilihan...

Monday, October 24, 2011

7 Jenis Faraj Mengikut Kamasutra

Dan dilengkapi juga dengan cara anda merawat untuk mencapai kepuasan maksimum.

1. Mutasyahhimah. Yang pussy wanita yang penuh dengan lemak. Wanita seperti itu tidak mendapat kenikmatan kecuali yang panjang zakar supaya ia dapat mencapai jarak yang jauh.
2. Lizqah.
Yang pussy wanita yang dimakan oeh kawasan-kawasan di sekitarnya. Lemak yang sedikit di dalamnya. Dan daging kiri dilampirkan dan tergantung di atas. Wanita seperti memilih diameter zakar yang luas.
3. Qa'ra. Yang pussy wanita kerana syahwatnya cekung besar dan keinginan yang melampaui had. Zakar yang disukainya adalah diameter besar dan lebar kepala dalam usaha untuk memenuhi tempat-tempat yang sedia ada dan saliran memihak kepadanya.
4. Jaufa. Bahawa wanita belah rongga faraj dan jarak di antara bibir dan sudut-sudut dari. Vagina seperti ini tidak boleh dipenuhi kecuali oleh zakar yang panjang dan besar. Biasanya dimiliki oleh wanita adalah tinggi.
5. Mutkhamah. Bahawa wanita bahagian bawah dan bahagian atas faraj bersama-sama. Syahwatnya orgasma kecil dan cepat. Wanita seperti goyang kepuasan seks lelaki lebih kuat dan cepat.
6. Syafra '. Perempuan itu sama ada sampingan daging faraj dia nipis. Wanita seperti lebih suka zakar panjang dan kecil.
7. Munhaniqah. Perempuan itu dinding tebal faraj pada luar dan kurang yang terkandung di dalam supaya nafsu terjebak di dalamnya. Wanita seperti zakar yang besar dan diameter yang luas, urat keras dan kepalanya besar.

2 kata-kata para sahabat......:

imah said...

lagi cantik kalau admin masukkan gambar sekali, baru la orang faham....sya pn nak tahu, p+++++ sya jenis yg mcm mane....hihihi

Anonymous said...

zakar besar zakar besar?? Buduh. Saya punya standard saja 5inci setengah pun banyak perempuan puas balik balik minta amput saya pun. Palui punya penjelasan. Ketara gila sex.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...cOpYrIgHt...

...cOpYrIgHt...
Sesumpah ingin mengucapkan terima kasih kepada kawan2 dan teman2 yg sudi datang menjengah ke blog sesumpahmerah.blogspot.com ini... Setiap entry dalam blog ini adalah untuk personal use dan sharing dgn semua rakan2 serta ada diantaranya adalah diambil dari third party... Apa2 pun terima kasih kerana sudi datang dan sudi lh follow blog ini serta jgn lupa untuk klik LIKE fan pages yg ada sebagai tanda sokongan untuk... sesumpahmerah.blogspot.com sesumpah sayang kamu semua.. LOVE U ALL