...Kategori-Kategori Pilihan...

Sunday, October 23, 2011

Pistol Britney Spears Diprotes Parlimen Inggris

LOS ANGELES - Sutradara video klip Britney Spears, Chris Marrs Piliero, menanggapi protes yang dilontarkan oleh Parlimen Inggris tentang video yang dianggap kontroversi.

Pada video Criminal tersebut menampilkan adegan bercinta antara Britney dan kekasihnya Jason Trawick. Selain itu, adegan Britney saat menggenggam pistol dianggap menyindir kerusuhan di London, beberapa waktu lalu.

Sang sutradara, Chris Marrs Piliero, hairan mengapa para anggota parlimen memberikan kritikan yang aneh.

“Memegang pistol saja menjadi sesuatu yang kontroversi kerana kami mengambil gambarnya di London dan mereka mengatakan di sana jarang sekali berkeliaran orang membawa senjata. Tapi kan orang jarang membawa senjata bukan bererti tidak ada yang menggunakan senjata. Saya merasa ini aneh. Buat saya yang lebih mengejutkan adalah para anggota parlimen yang mengungkapkan hal ini. Itu kan hanya video muzik dan kedua memangnya mereka tak melihat di televisyen bahawa kejahatan boleh muncul di mana saja? Ini benar-benar aneh untuk saya,” ujar Chris yang dikutip MusicNews, Jumaat (21/10/2011).

Chris merasa ini tidak adil kerana ini memang untuk sebuah video yang berjudul Criminal.

“Kenapa bintang pop harus seperti selebriti lainnya? Kenapa anggota parlImen harus menyelidiki kenapa Britney membawa pistol, mereka adalah tokoh masyarakat, atau dia boleh bertindak lebih baik lagi dan dia adalah panutan. Tapi bagaimana dengan para aktor? Ini sangat aneh bagiku. Aku benar-benar terkejut mendengar bahwa penggunakan pistol harus dikritik,” paparnya.

0 kata-kata para sahabat......:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...cOpYrIgHt...

...cOpYrIgHt...
Sesumpah ingin mengucapkan terima kasih kepada kawan2 dan teman2 yg sudi datang menjengah ke blog sesumpahmerah.blogspot.com ini... Setiap entry dalam blog ini adalah untuk personal use dan sharing dgn semua rakan2 serta ada diantaranya adalah diambil dari third party... Apa2 pun terima kasih kerana sudi datang dan sudi lh follow blog ini serta jgn lupa untuk klik LIKE fan pages yg ada sebagai tanda sokongan untuk... sesumpahmerah.blogspot.com sesumpah sayang kamu semua.. LOVE U ALL