...Kategori-Kategori Pilihan...

Wednesday, November 16, 2011

Adakah Kerana Duit Zarina Anjoulie Bergambar Seksi?

Zarina-Anjouli

Aksi seksi, Zarina Anjoulie, dibayar RM11,000!
Siapa yang tidak kenal dengan model dan pelakon kontroversi, Zarina Anjoulie? Dia yang pernah mengejutkan industri dengan gambar bogelnya yang tersebar di internet sekitar tahun 2008 lalu, kembali 'menghangatkan' alam maya, apabila tampil dengan gambar seksi dengan mendedahkan sebahagian payudaranya, di majalah FHM Indonesia. Meskipun dikecam teruk, Zarina tetap 'kebal' menghadapinya.

Dia yang ditemui ketika majlis pelancaran filem Khon Malaya, berkata, dia dibayar ASD3,500 (RM11,000) untuk fotografi tersebut dan melakukannya demi minat dalam bidang modelling.

"Saya bukan nak jual badan, tapi dibayar untuk kerja. Daripada saya asyik kena kutuk, baik saya kerja dan buat duit.

"Selama ini pun, apa yang saya buat kena kutuk. Saya pakai baju apa pun, kena kutuk, sedangkan ramai lagi artis lain terdedah sana-sini,"katanya.

sumber : sinarharian

red - bila meterial jd pegangan...mcm ni lh jadinyakan....

3 kata-kata para sahabat......:

Admin said...

ye la tu...job pun kurang skng ni..tu je la jln nye hehe

Nyamuk Terbang said...

xsuka dia nie dri dlu lg
x hbs2 kntroversi

sesumpahmerah said...

ni kata nampak duit jer ni...glamur pun sb seksi..blakon x lah mana..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...cOpYrIgHt...

...cOpYrIgHt...
Sesumpah ingin mengucapkan terima kasih kepada kawan2 dan teman2 yg sudi datang menjengah ke blog sesumpahmerah.blogspot.com ini... Setiap entry dalam blog ini adalah untuk personal use dan sharing dgn semua rakan2 serta ada diantaranya adalah diambil dari third party... Apa2 pun terima kasih kerana sudi datang dan sudi lh follow blog ini serta jgn lupa untuk klik LIKE fan pages yg ada sebagai tanda sokongan untuk... sesumpahmerah.blogspot.com sesumpah sayang kamu semua.. LOVE U ALL