...Kategori-Kategori Pilihan...

Tuesday, May 8, 2012

Nenek Termuda Di Dunia



Inilah Nenek Termuda di Dunia, Usianya Baru 23 Tahun semasa ia menjadi nenek - 
Nenek-nenek biasanya dianggap dengan usia tua, keriput dan rambut beruban. Tapi, nenek asal Rumania ini masih terlihat cantik dan bugar. Maklum, usianya baru 23 tahun semasa menjadi nenek. 

Dialah Rifca Stanescu, warga Desa Investi, Rumania. Dia melahirkan putrinya, Maria, saat berusia 13 tahun. Sementara Maria melahirkan putranya yang bernama Ion saat berusia 11 tahun. Rifca Stanescu pun dinyatakan sebagai nenek termuda di dunia. 

"Saya senang bila menjadi nenek, tapi saya sebenarnya berharap sesuatu yang lain pada Maria dan sesuatu yang berbeza untuk saya. Ion adalah anak yang baik, dan dia sudah bertunangan dengan seorang gadis berusia 8 tahun," kata Rifca, seperti dikutip Daily Mail. Rifca lahir pada 1985. Ia kawin lari dengan lelaki penjual perhiasan, Ionel Stanescu. Saat itu Rifca berusia 11 tahun dan Ionel 13 tahun. Satu tahun setelah menikah, Rifca hamil.

2 kata-kata para sahabat......:

jelah said...

kne kawin awai tuu...

sesumpahmerah said...

kahwin awal elak maksiat...dapat cucu awal hhaahahahaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...cOpYrIgHt...

...cOpYrIgHt...
Sesumpah ingin mengucapkan terima kasih kepada kawan2 dan teman2 yg sudi datang menjengah ke blog sesumpahmerah.blogspot.com ini... Setiap entry dalam blog ini adalah untuk personal use dan sharing dgn semua rakan2 serta ada diantaranya adalah diambil dari third party... Apa2 pun terima kasih kerana sudi datang dan sudi lh follow blog ini serta jgn lupa untuk klik LIKE fan pages yg ada sebagai tanda sokongan untuk... sesumpahmerah.blogspot.com sesumpah sayang kamu semua.. LOVE U ALL