...Kategori-Kategori Pilihan...

Monday, May 28, 2012

Blogger Station Group - Ping Entry Here




Salam Buat Kawan2 dan Teman2 semua...
Entry hari ini aku ingin mengajak semua kawan2 dan para sahabat untuk join atau menyertai 1 group blogger di facebook yg di beri nama BLOGGER STATION.

Group Ini Diwujudkan Sebagai Tempat Untuk Menambahkan Persahabatan Antara Blogger Dan Untuk Mengeposkan Entry Masing2.. Diharap Group Ini Dapat membantu Anda.. Diharap Blogger semua tidak membuat SPAM (iaitu meningalkan link biru dalam ruangan komen blogger lain)

Ini adalah salah satu SEO teknik untuk blogger2 terutama blogger2 baru mempromosikan blog anda dan menambah follower anda serta mengeratkan hubungan antara blogger.
Dengan menyertai group BLOGGER STATION ini anda dapat ping kan entry2 terbaru anda di group ini.

So apa tunggu lagi..jom kita sama2 memeriahkan group BLOGGER STATION ini..
.....ask to join.....
sila klik di sini ----> BLOGGER STATION

sesumpahmerah : kepada semua kawan2 yg sudi silalh copy entry ini dan heboh2 kn kepada teman2 dan sahabat. terutamanya blogger2 baru...terima kasih...

0 kata-kata para sahabat......:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...cOpYrIgHt...

...cOpYrIgHt...
Sesumpah ingin mengucapkan terima kasih kepada kawan2 dan teman2 yg sudi datang menjengah ke blog sesumpahmerah.blogspot.com ini... Setiap entry dalam blog ini adalah untuk personal use dan sharing dgn semua rakan2 serta ada diantaranya adalah diambil dari third party... Apa2 pun terima kasih kerana sudi datang dan sudi lh follow blog ini serta jgn lupa untuk klik LIKE fan pages yg ada sebagai tanda sokongan untuk... sesumpahmerah.blogspot.com sesumpah sayang kamu semua.. LOVE U ALL