...Kategori-Kategori Pilihan...

Thursday, August 18, 2011

Kisah Hari Ini

Salam buat semua kawan2 blogger..aper khabar semuanya..sudah lama masa berlalu...hari ini dah 18 ramadhan..lama giler aku x menulis dalam blog ni...
aku pun xtahu samaada aku sibk atau buat2 sibuk tp yg pastinya semakin malas nak menulis sb byk benda kena pk...
tp main asyik dok pk jer bila xtau nak jalan...yg pasti hidup kena teruskan...mulut kena suapkan..belanja tetap kena belanja tiap2 saat....
kadang2 pk2 pun x kena..kalu x pk lg lh x kena adusss....bila lah agaknya nak dapat keje yg lebih elok dari sekarang keje yg boleh menampung kehidupan aku dan keluarga agar lbh selesa...dalam hidup yg bagai mimpi ni dah dekat setahun dah akuu kawin tp rezeki masih belum ada lg...mungkin ini semua dugaan tuhan dalam menguji akuu agar terus bersabar dalam hidup...
apa2 pun tq pada semua kawan2 yg byk membantu selama ini...tp aku rasa hidup aku semakin jauh dari realiti....

2 kata-kata para sahabat......:

~♥..WaNy..♥~ said...

bersabar la...setiap dugaan yg dihadapi pasti ada jln p'nyelesaian...
insyaallah rezki en.sesumpah & isteri ada cuma cpt & lmbt jer..sama2 la kite b'doa yer....jgn putus asa....

sesumpahmerah said...

tq cik puan wanny....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...cOpYrIgHt...

...cOpYrIgHt...
Sesumpah ingin mengucapkan terima kasih kepada kawan2 dan teman2 yg sudi datang menjengah ke blog sesumpahmerah.blogspot.com ini... Setiap entry dalam blog ini adalah untuk personal use dan sharing dgn semua rakan2 serta ada diantaranya adalah diambil dari third party... Apa2 pun terima kasih kerana sudi datang dan sudi lh follow blog ini serta jgn lupa untuk klik LIKE fan pages yg ada sebagai tanda sokongan untuk... sesumpahmerah.blogspot.com sesumpah sayang kamu semua.. LOVE U ALL